måndag 10 augusti 2009

Solig helg!


En underbar helg har gått förbi! Och inte helt obemärkt. Det har varit varmt och vi har åkt mycket MC denna helgen. Mellan onsdag och torsdag var jag i Espevik med mina härliga målarkompisar. Tur-ture var mycket kreativ och målade på som bara den! Jag, C och A var inte lika flitiga. Men vi drack gott vin istället! Och hystade lite boll och kastade frisbee, fy vilken träningsvärk jag fick i mina armar!!!! Är man dåligt tränad eller?


Dagen efter kom maken och hämtade mej och vi åkte vidare till Olofsbo och hälsade på mina föräldrar! Vi hade en underbar helg med mycket gott att äta och dricka. När vi åkte hem på lördagen åkte vi på Hallands vackraste väg. Mycket krokigt och vackert! Vi stannade till i Älvsered på Mandy's Diner. En helläcker vägkrok som andades Amerikanskt 50-tal. Även matsedeln gick i samma tecken. 180gr hamburgare, milkshakes mm. Är du hungrig rekommenderas detta varmt! Vi skall dit igen och testa på hamburgaren som serveras helläckert! Det är härligt att se folk som vågar satsa på något "nytt"! Nästa tur går på onsdag med "Vulcan" då får vi se vart vi skall åka denna gången! Go' tur....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar